Na każdym etapie obrotu palet EUR dopuszcza się ich naprawę dokonywaną jedynie przez legalne, certyfikowane firmy.
Możliwe jest także dokonywanie legalizacji palet EUR pod warunkiem, iż palety te mają zachowane wymiary palet EUR oraz jeśli są w doskonałym stanie technicznym, który umożliwia przechowywanie na nich ładunków zgodnie z właściwymi normami.
Legalizacją palet EUR zajmować się mogą jedynie wyspecjalizowane firmy, które posiadają specjalną, odrębną licencje PKN EPAL a wykonanie legalizacji potwierdzają specjalnym, certyfikowanym gwoździem.
Palety EUR po naprawie dokonanej przez wyspecjalizowane i autoryzowane firmy posiadające odrębne licencje PKN Epal, certyfikowane są specjalnym gwoździem naprawczym na środkowym wsporniku. W przypadku wymiany wsporników, nowe wyglądają następująco:
Oznaczenie EPAL w owalu wraz z kropką w prawej, dolnej części wspornika.
Brak oznaczeń, ale obligatoryjny gwóźdź certyfikujący wbity w środku wspornika.
Oznaczenie EUR w owalu wraz z kropką w prawej, dolnej części wspornika.
Uwaga – palety spoza systemu EPAL, po wymianie lewego wspornika, nie będą posiadały oznaczenia już kolei. Wymieniony wspornik będzie posiadał logo EPAL w owalu wraz z czarna kropką w prawej, dolnej części wspornika.
Sprzedajemy nowe i używane palety, europalety oraz palety przemysłowe w wielu rozmiarach.
Łódź i województwo łódzkie - transport gratis*.